16 sierpnia br. podpisane zostało Memorandum pomiędzy Pocztą Polską a Pocztą Ukrainy, którego głównym celem jest pogłębienie współpracy instytucjonalnej w zakresie tradycyjnych usług pocztowych, operacji, innowacji, logistyki oraz wzmocnienie istniejących i nawiązanie nowych relacji biznesowych. Dokument w imieniu Spółki podpisali Prezes Tomasz Zdzikot oraz Wiceprezes Mateusz Wodejka i Igor Smelyansky, Dyrektor Generalny UKRPOSHTY.
Poczta Polska, poprzez swoje spółki zależne – EPC (European Postal Company) i APS (Associated Postal Services), jest jednym z największych europejskich graczy na rynku międzynarodowym. W 2017 roku zajęła trzecie miejsce w Europie po Grupie Deutsche Post DHL i UPS. Oferuje szeroki zakres usług: od standardowego dostarczania przesyłek pocztowych po przesyłki ekspresowe i usługi spedycyjne. Firma dostarcza również rozwiązania e-commerce zarówno dla małych firm, jak i dużych korporacji; od lat aktywnie rozwija własne rozwiązania cyfrowe – w tym sklep internetowy, w którym można kupić znaczki online. Dzięki podpisanemu dokumentowi dotychczasowa współpraca będzie efektywniej koordynowana i wzmacniana. Memorandum przewiduje współpracę w kluczowych obszarach biznesowych Potsta Polska i Ukraina Potsta. Celem pogłębienia dotychczasowej współpracy jest efektywniejsza współpraca w obszarach operacji, innowacji, logistyki oraz w obszarach wzmacniania istniejących relacji biznesowych i nawiązywania nowych relacji biznesowych z podmiotami działającymi w obszarze e-commerce. Wspólne działania mają na celu m.in. ułatwienie procesu zakupowego obywatelom Polski i Ukrainy oraz umocnienie zasadniczej roli Poczty Państwowej na rynku krajowym.
3 komentarze
Robert
29 września 2022 @ 15:28
Śledzę wiadomości o polskiej poczcie i jestem przekonany, że to galimatias.
Jacek
29 września 2022 @ 15:29
Uważam, że obecnie jest zarządzana przez korporacje nastawione na zysk, którym bardziej zależy na zarabianiu pieniędzy niż na zapewnieniu społeczeństwu niezawodnej i przystępnej usługi.
Natalia
29 września 2022 @ 15:32
Ja powiem Wam coś, jestem klientką https://poczta-polska.info.pl/poczta/6612-wroclaw-wroclaw-krzyki-powstancow-slaskich/. Oferują naprawdę dobrą obsługę klienta, wszystko jest na miejscu, każdy pracownik jest kompetentny, przygotowany do wykonywania obowiązków. Jestem zadowolona z tej placówki Poczty polskiej.